Biblioteka Cyfrowa

Konkluzje Rady w sprawie wspierania dobrostanu w edukacji cyfrowej (2022/C 469/04)

Konkluzje Rady w sprawie wspierania dobrostanu w edukacji cyfrowej (2022/C 469/04)

Edukacja cyfrowa jest ważnym elementem systemu oświaty, który zapewnia każdemu obywatelowi prawo do kształcenia. Publikowany załącznik zawiera konkluzje Rady Unii Europejskiej w sprawie wspierania dobrostanu w edukacji cyfrowej. Wytyczne w nim zawarte określają ramy strategiczne w dziedzinie kształcenia i szkolenia oraz zalecenia Rady, które mają stanowić wytyczne w realizacji zadań systemu oświat...

Konkluzje Rady w sprawie roli wczesnej edukacji i kształcenia podstawowego w stymulowaniu kreatywności, innowacyjności i kompetencji cyfrowych

Konkluzje Rady w sprawie roli wczesnej edukacji i kształcenia podstawowego w stymulowaniu kreatywności, innowacyjności i kompetencji cyfrowych

Rada Europejska

Edukacja stanowi bardzo ważny element kształtowania człowieka, formuje charakter, uczy zachowań, przygotowuje do życia w społeczeństwie, pomaga w zdobywaniu wiedzy i umiejętności potrzebnych w codziennym życiu, wspiera całościowy rozwój człowieka. Pieczę nad kształtem edukacji sprawują instytucje, które czuwają one nad tym, aby programy, metody i formy kształcenia do potrzeb zmieniającej się rzecz...

Zalecenie Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 w sprawie kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie

Zalecenie Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 w sprawie kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie

Parlament Europejski i Rada Europejska

Asymilacja nowoczesnych technologii w codzienne życie człowieka sprawia, że warunkiem umożliwiającym aktywne uczestnictwo w środowisku w jakim funkcjonujemy staje się potrzeba edukacji przez całe życie. Mając na uwadze konieczność podejmowania działań w tym zakresie Rada Parlamentu Europejskiego przygotowała zarządzenie mające na celu wspieranie rozwoju w zakresie podnoszenia umiejętności pozwalaj...