Beliefs and Knowledge for Pre-Service Teachers’ Technology Integration during Teaching Practice: An Extended Theory of Planned Behavior
Nowoczesne technologie są elementem współczesnej rzeczywistości. Wszystkie branże dopasowują model pracy do zmian związanych z technopolizacją. System oświaty jest jedną z tych branż, które muszą zmienić formy i metody pracy. Rola edukacji jest niezwykle ważna, szkoła musi przygotować młodych ludzi do życia i pracy w przyszłości. W publikowanym raporcie dokonano analizy poziomu przygotowania naucz...
DIGITAL INDIA INITIATIVES AND ONLINE EDUCATION SYSTEM IN INDIA AMIDST COVID 19 PANDEMIC
Szkoła wraz z pojawieniem się pandemii wywołanej dynamicznym rozprzestrzenianiem się wirusa Covid-19 musiała zmienić sposób realizacji procesu kształcenia. Tradycyjny system klasowo-lekcyjny został zastąpiony nowoczesną formą edukacji - online, która umożliwiła realizację nauki w zmienionych poprzez pandemię warunkach. W publikacji omówiono sposób realizacji zadań szkoły w czasach epidemii w India...
Distance Learning in Vocational High Schools during the COVID-19 Pandemic in West Java Province, Indonesia
Covid-19 zmienił sposób funkcjonowania ludzi i gospodarek krajów. Nikt nie spodziewał się, że w dobie nowoczesnych technologii, dostępu do wiedzy medycznej i narzędzi cyfrowych niewidoczny okiem ludzkim wirus wprowadzi tak duże zamieszanie. Izolacja stała się jedyną skuteczną metodą ograniczającą rozprzestrzenianie się pandemii. Świat z jednej strony zwolnił, zamknięto szkoły, instytucje państwowe...