DIGITAL TECHNOLOGIES IN THE CLASSROOM

Opublikowano:

Młodzi ludzie niemal od urodzenia są aktywnymi użytkownikami nowoczesnych technologii. Telefon i komputer to narzędzia, które dzieci wykorzystują na co dzień. Z wiekiem wydłuża się czas jaki spędzają w środowisku cyfrowym i zakres aktywności jakie podejmują. Współczesna szkoła dopasowuje program do potrzeb i oczekiwań społeczeństwa wprowadzając nowoczesne technologie do procesu dydaktycznego już na wczesnym etapie edukacji. Program wdrażania technologii ma zachęcać do aktywnego, twórczego zaangażowania się ucznia w zdobywanie wiedzy i informacji.  W materiale pokazano w jaki sposób technologie cyfrowe mogą wspierać program nauczania i zwrócono uwagę na korzyści jakie wynikają z włączenia technologii w zajęcia w klasie. Dokonano również analizy wyzwań z jakimi borykają się nauczyciele integrując nauczanie i uczenie się z technologią i wskazano możliwości z jakich skorzystać mogą pracownicy dydaktyczni w ramach pakietów umożliwiających podnoszenie kwalifikacji zawodowych umożliwiających efektywne i celowe wykorzystywanie technologii cyfrowych we wspieraniu procesu uczenia się swoich uczniów.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://www.cambridgeinternational.org/Images/271191-digital-technologies-in-the-classroom.pdf
Wydawca:
University of Cambridge Local Examinations Syndicate (UCLES)
Rok wydania:
2017
Miejsce wydania:
Cambridge, Wielka Brytania
Typ zasobu:
opis dobrej praktyki
Język:
angielski
Format:
pdf