ADULT EDUCATION NEEDS INVENTORY: CONSTRUCTION AND APPLICATION
Opublikowano:Wraz z rozwojem technologii cyfrowych rośnie świadomość edukacyjna człowieka i coraz częściej proces kształcenia nie kończy się w wieku dwudziestu kilku lat ale trwa przez całe życie. Wymagania jakie stawia codzienność zmuszają do podejmowania aktywności edukacyjnych dostosowanych do potrzeb rynku. W publikacji dokonano analizy potrzeb edukacyjnych dorosłych i poddano ocenie poziom przygotowania edukatorów do pracy z dorosłymi. W materiale wskazano obszary rozwojowe człowieka, które wymagają poprawy i dokonano oceny potrzeb edukacyjnych, które pozwolą na określenie celów dydaktycznych, a co się z tym wiąże ułatwią planowanie ścieżek edukacyjnych dorosłych, dopasowanych do potrzeb zmieniającego się rynku pracy.
10.3389/fpsyg.2022.1035283
Luba Ślósarz, Kamil Błaszczyński, Magdaléna Švecová, Aleksander Kobylarek
Frontiers Media S.A.
2022
artykuł naukowy
angielski