A PERCEPTIONAL ANALYSIS OF BYOD (BRING YOUR OWN DEVICE) FOR EDUCATIONAL OR WORKPLACE IMPLEMENTATIONS IN A SOUTH KOREAN CASE

Opublikowano:

Nowoczesne technologie stały się elementem codziennego życia. Narzędzia cyfrowe wykorzystywane są zarówno w nauce jak i w pracy. Coraz częściej wykorzystuje się urządzenia przenośne, które mogą być dostępne w każdym miejscu i w każdym czasie. Popularny staje się trend, w którym urządzenia prywatne są wykorzystywane również zawodowo w pracy czy w szkole. W publikacji dokonano analizy sytuacji związanej z coraz bardziej powszechnym zjawiskiem BYOD (Bring Your Own Device). Badania przeprowadzono wśród studentów studiów pierwszego i drugiego stopnia realizujących nauczanie w Korei Południowej.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
http://dx.doi.org/10.17275/per.19.12.6.2
ISSN:
2148-6123
Autor:
Hasan Tinmaz, Jin Hwa Lee
Wydawca:
PERJOURNAL
Rok wydania:
2019
Typ zasobu:
artykuł naukowy
Język:
angielski
Format:
pdf