DIGITALISATION OF SCHOOLS FROM THE PERSPECTIVE OF TEACHERS’ OPINIONS AND EXPERIENCES: THE FREQUENCY OF ICT USE IN EDUCATION ...

Opublikowano:

Cyfryzacja jest elementem rozwoju cywilizacyjnego i dotyka coraz szerzej kolejnych obszarów społeczno-gospodarczych. Coraz dynamiczniej wkracza również w obszar edukacji, która do niedawna  opierała się na tradycyjnych narzędziach i metodach pracy.  Choć cyfryzacja edukacji stała się faktem wciąż budzi kontrowersje i ma zarówno zwolenników jak i przeciwników. W publikacji dokonano analizy postaw jakie prezentują nauczyciele, uczniowie i rodzice w kontekście wykorzystania narzędzi cyfrowych jako narzędzi dydaktycznych, omówiono zalety i wady wykorzystania ICT w edukacji oraz wskazano sposoby wykorzystania ICT w procesie zarówno przekazywania jak i nabywania wiedzy.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://doi.org/10.3390/su14148339
ISSN:
2071-1050
Autor:
Łukasz Tomczyk, Michał Szyszka, Aneta Maria Kochanowicz
Wydawca:
MDPI
Rok wydania:
2022
Typ zasobu:
artykuł naukowy
Język:
angielski
Format:
pdf