DIGITALISATION OF SCHOOLS FROM THE PERSPECTIVE OF TEACHERS’ OPINIONS AND EXPERIENCES: THE FREQUENCY OF ICT USE IN EDUCATION ...
Opublikowano:Cyfryzacja jest elementem rozwoju cywilizacyjnego i dotyka coraz szerzej kolejnych obszarów społeczno-gospodarczych. Coraz dynamiczniej wkracza również w obszar edukacji, która do niedawna opierała się na tradycyjnych narzędziach i metodach pracy. Choć cyfryzacja edukacji stała się faktem wciąż budzi kontrowersje i ma zarówno zwolenników jak i przeciwników. W publikacji dokonano analizy postaw jakie prezentują nauczyciele, uczniowie i rodzice w kontekście wykorzystania narzędzi cyfrowych jako narzędzi dydaktycznych, omówiono zalety i wady wykorzystania ICT w edukacji oraz wskazano sposoby wykorzystania ICT w procesie zarówno przekazywania jak i nabywania wiedzy.
https://doi.org/10.3390/su14148339
2071-1050
Łukasz Tomczyk, Michał Szyszka, Aneta Maria Kochanowicz
MDPI
2022
artykuł naukowy
angielski