W JAKI SPOSÓB MOŻLIWE BYŁY GŁÓWNE EDUKACYJNE RELACJE W EDUKACJI ZDALNEJ?
Opublikowano:Wirus SARS-CoV-2 wprowadził duże zmiany w sposobie funkcjonowania państw i społeczeństw. Pandemia wymusiła wprowadzenie izolacji, która na długie miesiące zamknęła ludzi w domach, zmieniła sposób komunikacji i wpłynęła na relacje międzyludzkie. Zmienił się sposób pracy, nauki i spędzania wolnego czasu. Autor publikacji dokonał analizy zmian jakie wiążą się z sytuacją pandemiczną, ocenie poddał wpływ izolacji na relacje społeczne, proces kształcenia i komunikację i dokonał analizy negatywnych i pozytywnych aspektów przeniesienia wielu działalności w tym procesu kształcenia do przestrzeni online.
2083-0998, 2719-4078 (online)
DOI: 10.5604/01.3001.0015.4836, https://sztw.chat.edu.pl/resources/html/article/details?id=224451
Jacek Pyżalski
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej
2021
Warszawa
artykuł naukowy
polski