IDENTIFICATION AND VERIFICATION OF THE KEY METHODOLOGY ELEMENTS OF MEASURING DIGITAL COMPETENCES OF ICT COMPANIES' CUSTOMERS.

Opublikowano:

Nowoczesne technologie ułatwiają wykonywanie wielu czynności i systematycznie rośnie zapotrzebowanie na nowe narzędzia cyfrowe. Wiele przedsiębiorstw w cyfryzacji upatruje szansę na poprawę jakości i efektywności pracy, sukcesywnie wdraża nowości technologiczne i przykłada wagę do kształcenia kompetencji u swoich pracowników. W artykule dokonano analizy poziomu kompetencji cyfrowych klientów firm teleinformatycznych, wskazano obszary wymagające wsparcia i określono kompetencje szczególnie przydatne w przyszłości.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
10.1016/j.procs.2021.09.159
Autor:
Anna Szwajlik
Wydawca:
Elsevier B.V.
Rok wydania:
2021
Typ zasobu:
artykuł naukowy
Język:
angielski
Format:
pdf