THE USE OF ICT BY ESL TEACHERS WORKING WITH YOUNG LEARNERS DURING THE EARLY COVID-19 PANDEMIC IN POLAND

Opublikowano:

COVID-19 zmienił sposób funkcjonowania placówek edukacyjnych. Zmiany dotknęły zarówno nauczycieli, uczniów jak i rodziców dzieci, które z dnia na dzień stanęły przed koniecznością realizowania obowiązku szkolnego w formie zdalnej. W publikowanym artykule przedstawiono wyniki badań prowadzonych w Polsce podczas pierwszej fali pandemii, po zamknięciu większości placówek edukacyjnych. Wyniki badania powinny przyczynić się do poszerzania wiedzy na temat jakości kształcenia prowadzonego online, braków kompetencyjnych występujących u uczniów i nauczycieli w trakcie realizacji edukacji zdalnej oraz potrzeb związanych z dostępem do narzędzi umożliwiających naukę zdalną i wdrażanie nowych technologii w nauczaniu.

ISSN:
1573-7608, 1360-2357
Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://doi.org/10.1007/s10639-021-10556-6
Autor:
Paulina Marchlik, Kamila Wichrowska, Ewelina Zubala
Wydawca:
Springer Nature
Rok wydania:
2021
Typ zasobu:
artykuł naukowy
Język:
angielski
Format:
pdf