WYZWANIA DLA EDUKACJI W SYTUACJI PANDEMII COVID-19

Opublikowano:

Nowoczesne technologie są elementem zmieniającej się rzeczywistości i na stałe wpisały się w codzienność każdego z nas. Trudno wyobrazić sobie dziś dzień bez dostępu narzędzi podłączonych do sieci. Pandemia COVID-19 przyspieszyła wdrażanie nowoczesnych technologii i postawiła przed koniecznością korzystania z nich tych, którzy na zmianę sposobu funkcjonowania nie byli jeszcze gotowi. W publikacji omówiono zmiany jakie wniosło dynamiczne przejście z tradycyjnej formy komunikacji do przestrzeni online w edukacji. Autorzy podjęli w swoich artykułach tematy dotyczące pracy nauczyciela w czasach pandemii, pokazali zalety i wady pracy w systemie zdalnym w szkołach, omówili wyzwania przed jakimi stanęli zarówno nauczyciele, uczniowie, dyrektorzy placówek jak i rodzice oraz dokonali oceny efektywności pracy realizowanej za pośrednictwem nowoczesnych narzędzi w nowej, cyfrowej formie.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://iss.up.krakow.pl/wp-content/uploads/sites/13/2021/01/biss_13_e-book.pdf
Autor:
Norbert G. Pikuła, Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik
Wydawca:
Wydawnictwo «scriptum»
Rok wydania:
2020
Miejsce wydania:
Kraków
Typ zasobu:
książka
Język:
polski
ISBN:
978-83-66812-01-7
Format:
pdf