METODA PROJEKTÓW JAKO METODA DYDAKTYCZNA : MATERIAŁY POMOCNICZE DLA NAUCZYCIELI

Opublikowano:

Szkoła jest miejscem, w którym zachodzi proces dydaktyczny przygotowujący młodych ludzi do aktywnego, pełnego życia w przyszłości. Nauczyciele stosują wiele metod, które mają umożliwić zdobywanie wiedzy i umiejętności na miarę potrzeb. W publikacji omówiono jedną z metod nauczania - metodę projektów, która aktywizuje uczniów do samodzielnej realizacji zadań wyznaczonych przez nauczyciela. Pozwala ona rozwijać kreatywność, samodzielność, innowacyjność, umiejętność pracy w grupie i wykorzystania do pracy nowoczesnych narzędzi technologii cyfrowej. Autorka omówiła fazy projekty, które umożliwiają efektywną realizację założonych celów dydaktycznych, określiła rolę nauczyciela w trakcie realizacji nauczania metodą projektów i wskazała czynniki, które wpływają na aktywność i zaangażowanie ucznia w pracę dydaktyczną.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://www.tibum.pl/shop/wp-content/uploads/projekty1.pdf
Autor:
Maria Kamińska
Wydawca:
Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli "WOM"
Rok wydania:
2002
Miejsce wydania:
Bielsko Biała
Typ zasobu:
poradnik
Język:
polski
ISBN:
83-88106-38-4
Format:
pdf