RAPORT. UWARUNKOWANIA I POTENCJAŁ ZDALNEGO NAUCZANIA W KSZTAŁCENIU STUDENTÓW

Opublikowano:

Pandemia z jaką mierzy się współcześnie świat wprowadziła wiele zmian w sposobie funkcjonowania ludzi i gospodarek. Przyspieszyła również wdrożenie nowoczesnych technologii do tradycyjnego do niedawna systemu oświaty. Publikowany raport stanowi syntezę efektów procesu kształcenia realizowanego w formie zdalnej w Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym im. J.J. Śniadeckich w Bydgoszczy. Badanie, w którym wzięli udział studenci oraz nauczyciele akademiccy Uniwersytetu  Technologiczno-Przyrodniczego  w  Bydgoszczy zostało przeprowadzone elektronicznie i miało na celu określenie czynników determinujących proces dydaktyczny realizowany w trybie zdalnym oraz zbadanie potencjału tej formy kształcenia i jej wykorzystania do poprawy jakości i atrakcyjności oferty  dydaktycznej.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://wz.utp.edu.pl/wp-content/uploads/2020/11/Raport_zdalne-nauczanie_UTP.pdf
Autor:
Paweł Modrzyński , Małgorzata Zajdel, Małgorzata Michalcewicz-Kaniowska
Wydawca:
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
Rok wydania:
2020
Miejsce wydania:
Bydgoszcz
Typ zasobu:
raport z badań
Język:
polski
Format:
pdf