RAPORT. UWARUNKOWANIA I POTENCJAŁ ZDALNEGO NAUCZANIA W KSZTAŁCENIU STUDENTÓW
Opublikowano:Pandemia z jaką mierzy się współcześnie świat wprowadziła wiele zmian w sposobie funkcjonowania ludzi i gospodarek. Przyspieszyła również wdrożenie nowoczesnych technologii do tradycyjnego do niedawna systemu oświaty. Publikowany raport stanowi syntezę efektów procesu kształcenia realizowanego w formie zdalnej w Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym im. J.J. Śniadeckich w Bydgoszczy. Badanie, w którym wzięli udział studenci oraz nauczyciele akademiccy Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy zostało przeprowadzone elektronicznie i miało na celu określenie czynników determinujących proces dydaktyczny realizowany w trybie zdalnym oraz zbadanie potencjału tej formy kształcenia i jej wykorzystania do poprawy jakości i atrakcyjności oferty dydaktycznej.
https://wz.utp.edu.pl/wp-content/uploads/2020/11/Raport_zdalne-nauczanie_UTP.pdf
Paweł Modrzyński , Małgorzata Zajdel, Małgorzata Michalcewicz-Kaniowska
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
2020
Bydgoszcz
raport z badań
polski