POLISH STUDENTS IN THE PERIOD OF COVID-19 PANDEMIC

Opublikowano:

Edukacja w czasach pandemii, którą wywołało pojawienie się i dynamiczne rozprzestrzenianie wirusa Covid-19 zmieniło oblicze dydaktyki. Zmiany dotyczą zarówno sposobu przekazu jak i procesu nabywania wiedzy i umiejętności. Publikowane badanie obrazuje poziom przygotowania uczelni, wykładowców i studentów realizujących naukę na poziomie wyższym na zmiany. W badaniu wzięło udział 160 studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych uczelni państwowych zlokalizowanych w dwóch województwach o najwyższym wskaźniku zarażenia COVID-19, tj. w województwach górnośląskim i mazowieckim. Wyniki badań wykazały, że stopień przygotowania do realizacji edukacji w trybie zdalnym odbiega od realnych potrzeb a czas pandemii COVID-19 znacząco utrudnia kształcenie i negatywnie wpływa na funkcjonowanie psychofizyczne uczniów.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
DOI: 10.24018/ejedu.2021.2.2.71
ISSN:
2736-4534
Autor:
Małgorzata Przybysz-Zaremba, Krzysztof Polok
Wydawca:
European Journal of Education and Pedagogy
Rok wydania:
2021
Typ zasobu:
artykuł naukowy
Język:
angielski
Format:
pdf