PANDEMIC AT SCHOOL: STUDENTS’ NARRATIVES DURING THE COVID-19 LOCKDOWN IN TRIESTE

Opublikowano:

Pandemia wprowadziła duże zamieszanie w świecie. Obostrzenia epidemiczne, z jakimi mierzą się od wielu miesięcy ludzie, zmieniły sposób funkcjonowania człowieka i zaburzyły rozwój społeczno-gospodarczy. W publikacji omówiono problemy jakie dotykają mieszkańców Triestu od czasu wprowadzenia izolacji, zamknięcia szkół i przeniesienia działalności dydaktycznej do przestrzeni wirtualnej. Autor dokonał również analizy procesów społeczno-kulturowych jakie zachodzą wraz z globalną zmianą sposobu życia w czasie walki z rozprzestrzeniającym się dynamicznie wirusem i analizy narracji studentów Centrum Kształcenia Zawodowego w Trieście, którzy realizowali proces kształcenia w trakcie trwającej od marca do maja 2020 roku blokady w Trieście.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
DOI: 10.13137/2611-2914/31721, https://www.openstarts.units.it/handle/10077/20566
ISSN:
2611-2914 (online), 2611-4216 (print)
Autor:
Federica Misturelli
Wydawca:
EUT EDIZIONI UNIVERSITÀ DI TRIESTE
Rok wydania:
2020
Miejsce wydania:
Triest
Typ zasobu:
artykuł naukowy
Język:
angielski
Format:
pdf