THE COVID-19 SLIDE: WHAT SUMMER LEARNING LOSS CAN TELL US ABOUT THE POTENTIAL IMPACT OF SCHOOL CLOSURES ON STUDENT ACADEMIC ACHIEVEMENT
Opublikowano:Zagrożenie związane z dynamicznym rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 zmieniło sposób funkcjonowania człowieka. Zamknięto instytucje, zakłady pracy i szkoły. Wszyscy zaczęli mierzyć się z wyzwaniami, które pojawiły się niespodziewanie. Nikt chyba nie był przygotowany na zmiany jakie nastąpiły. Izolacja niewątpliwie wpływa na wyniki edukacyjne uczniów, prowadzone badania pokazują w jakim stopniu. Publikowane wyniki prowadzonych badań mają pomagać w diagnozie stanu oświaty i opracowywaniu planów umożliwiających aktywne wspieranie instytucji oświatowych w realizowaniu procesu kształcenia. Obrazują nie tylko stan systemu oświaty ale również poziom umiejętności uczniów realizujących zajęcia dydaktyczne w formie zdalnej. Analiza wyników ma pomóc decydentom, nauczycielom i rodzicom w zrozumieniu problemów z jakimi borykają się uczniowie i umożliwić podejmowanie działań, które będą wspierać młodych w zdobywaniu wiedzy i umiejętności oraz niwelować negatywne skutki przedłużającej się sytuacji pandemicznej.
https://www.nwea.org/content/uploads/2020/05/Collaborative-Brief_Covid19-Slide-APR20.pdf
Megan Kuhfeld, Beth Tarasawa
NWEA Research
2020
raport z badań
angielski