TECHNICAL APPENDIX FOR: LEARNING DURING COVID-19: INITIAL FINDINGS ON STUDENTS’ READING AND MATH ACHIEVEMENT AND GROWTH

Opublikowano:

Współczesna edukacja mierzy się z wieloma problemami, które przyniosło pojawienie się wirusa Covid-19 i jego dynamiczna ekspansja, która wywołała pandemię. SARS-CoV-2 wprowadził zakłócenia w dotychczasowym sposobie realizacji zadań szkoły i wymusił zmianę formy kształcenia. Z dnia na dzień przeniesiono proces dydaktyczny z tradycyjnej sali lekcyjnej do przestrzeni wirtualnej. W publikacji omówiono problemy z jakimi borykają się rodzice, nauczyciele i uczniowie zmuszeni do kontynuowania nauki w zmienionej rzeczywistości. NWEA opublikowała prognozy dotyczące potencjalnego wpływu Covid-19 na zdrowie psychiczne, proces kształcenia i wyniki edukacyjne. Prowadzone badania mają dać odpowiedź na pytania dotyczące tego jak uczniowie radzą sobie z nauką w czasie pandemii w porównaniu z rokiem poprzednim, w którym proces dydaktyczny realizowany był jeszcze w tradycyjnej formie, jak zmienił się rozwój uczniów od czasu fizycznego zamknięcia szkół w marcu 2020 roku oraz jak wypada porównanie osiągnięć z jesieni 2020 roku w porównaniu z przewidywanymi scenariuszami opracowanymi przez NWEA.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://www.nwea.org/research/publication/learning-during-covid-19-initial-findings-on-students-reading-and-math-achievement-and-growth/
Autor:
Megan Kuhfeld, Beth Tarasawa, Angela Johnson, Erik Ruzek, Karyn Lewis
Wydawca:
NWEA
Rok wydania:
2020
Typ zasobu:
raport z badań
Język:
angielski
Format:
pdf