LEARNING DURING COVID-19: INITIAL FINDINGS ON STUDENTS’ READING AND MATH ACHIEVEMENT AND GROWTH

Opublikowano:

Pandemia Covid-19 zmieniła sposób funkcjonowania ludzi. Z dnia na dzień zamknięto instytucje, zakłady pracy i szkoły. Wszyscy musieli się dopasować do zasad narzuconych przez decydentów i przenieść podejmowane na co dzień aktywności z przestrzeni tradycyjnej do wirtualnej. W publikacji omówiono problemy z jakimi mierzy się system edukacyjny Stanów Zjednoczonych  w czasie pandemii. Materiał dostarcza informacji na temat możliwości wspierania uczniów, rodziców i nauczycieli w realizacji procesu kształcenia  na odległość i zawiera dane dotyczące skali strat edukacyjnych jakie odnotowano od czasu przeniesienia procesu kształcenia na platformy internetowe. W publikacji przedstawiono również najnowsze badania, które pokazują jak wygląda szkoła i proces dydaktyczny realizowany w zmienionych covidowo warunkach oraz jaki wpływ ma aktualna sytuacja pandemiczna na wyniki  nauczania jakie osiągają uczniowie.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://www.nwea.org/content/uploads/2020/11/Collaborative-brief-Learning-during-COVID-19.NOV2020.pdf
Autor:
Megan Kuhfeld, Beth Tarasawa, Angela Johnson, Erik Ruzek, Karyn Lewis
Wydawca:
NWEA
Rok wydania:
2020
Typ zasobu:
raport z badań
Język:
angielski
Format:
pdf