DYDAKTYKA EDUKACJI HYBRYDOWEJ: METODA ODWRÓCONEJ LEKCJI

Opublikowano:

Współczesna edukacja otwiera się na potrzeby i oczekiwania społeczeństwa dopasowują formy, metody i narzędzia dydaktyczne do wymogów jakie niesie rzeczywistość szkolna i społeczna. Jedną z innowacji, którą można wykorzystać zarówno podczas nauczania stacjonarnego jak i zdalnego, realizowanego online jest odwrócona lekcja, metoda, która umożliwia wcześniejsze wprowadzenie ucznia do tego, co będzie przerabiane na zajęciach lekcyjnych. W publikacji omówiono zasady prowadzenia zajęć z wykorzystaniem tej metody, dokonano jej oceny w kontekście realizacji celów nauczania oraz przedstawiono przykłady zastosowania tej innowacyjnej metody pracy w praktyce na przykładzie konkretnej lekcji.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
http://www.superbelfrzy.edu.pl/wp-content/uploads/2020/10/Odwr%C3%B3cona-klasa.pdf
Autor:
Justyna Bober, Krzysztof Chojecki, Lech Mankiewicz
Wydawca:
SuperBelfrzy RP
Rok wydania:
2020
Typ zasobu:
poradnik, opis dobrej praktyki, broszura
Język:
polski
Format:
pdf