POLSKA SZKOŁA W DOBIE PRZEMIANY CYFROWEJ - RAPORT

Opublikowano:
W połowie polskich szkół technologie cyfrowe są nieobecne. Najprawdopodobniej kompetencje cyfrowe części nauczycieli nie są wysokie, brak umiejętności biegłej obsługi nowoczesnych technologii cyfrowych może blokować wykorzystanie ich na lekcjach.

 Nauczyciele zwykle czerpią wiedzę na temat TIK ze szkoleń (73%), które mają jednak charakter techniczny, instrumentalny, a nie pedagogiczny, metodyczny - te i inne ustalenia przenosi raport z najnowszych badań - "Polska szkoła w dobie cyfryzacji. Diagnoza 2017" przeprowadzonych przez zespół prof. Marleny Plebańskiej przy współpracy z PGE Edukacja (Librus sp. z o.o. Raport ponawia wiele starych i stawia wiele nowych pytań, także otwiera liczne pola dyskusji, które prowadzić będziemy w sieci KOMET@

raport:

https://www.librus.pl/2017/10/12/polecamy-raport-z-najwiekszego-badania-cyfryzacji-szkol/?fbclid=IwAR1vEgeAZY2Sf7CpCPM2IYWWqQu1S4-ulbCVD_ZL8hjt9m3g_DIcOIOK6Kk