JAK PLANOWAĆ WYDATKI NA „CYFRYZACJĘ” SZKÓŁ?
Opublikowano:Podobnie jak szkolenia nauczycieli w zakresie kompetencji cyfrowych, które dodatkowo korzystają z procentowego (jak dotąd) odpisu z budżetu rocznych wynagrodzeń nauczycieli.
Przypadkowość, konieczność dostosowywania się do zewnętrznych reguł, ale także nieuwzględnianie aktualnych trendów rozwoju technologii sprawiają, iż najczęściej trudno mówić o świadomym planowaniu wydatków na „cyfryzację” szkół. O tym jak ten stan zmienić dyskutować będą uczestnicy „okrągłego stołu” edukacyjnego pod hasłem: JAK PLANOWAĆ I BUDŻETOWAĆ WYDATKI NA CYFRYZACJĘ SZKÓŁ? Szkolenia - oprogramowanie - sprzęt - dostęp do Internetu, organizowanego w ramach 22 Konferencji „Miasta w Internecie” w Gdańsku, 28 czerwca br. w godz. 16:00 - 17:30.
Pośród tematów dyskusji znajdą się: wieloletnie budżetowanie wydatków w szkołach, zakupy oprogramowania w modelu licencji czasowych, systemowe planowanie upowszechniania kompetencji metodyczno-cyfrowych nauczycieli w szkole, leasing urządzeń cyfrowych, służbowy laptop dla nauczyciela i wiele innych.
W debacie wezmę udział przedstawiciele organów prowadzących, szkół, firm produkujących urządzenia i oprogramowanie i specjaliści od finansowania oświaty
Sieć KOMET@ jest patronem merytorycznym tej debaty i w jej ramach – po debacie - kontynuowane będą prace nad rekomendacjami dla szkół w powyższym zakresie.
Zainteresowanych tą tematyką prosimy o kontakt: kontakt@kometa.edu.pl.